“Mond op mond reclame, dat is de beste marketing voor mij”, aldus Isaac Elbers, 31 jaar uit Roosendaal en huurder van een garagebox op GaragePark Etten-Leur XXL. Een zwembadbouwer onder de naam Elbers Zwembadtechniek met klanten door heel Nederland. Voldoening haalt hij uit tevreden klanten, klanten die de service met een dikke 9 beoordelen. Maar wat is dan een voorbeeld van slechte service? “Heel simpel. Mensen laten tot grote tevredenheid een zwembad in de tuin bouwen, maar waar de tevredenheid stopt is vaak bij de service achteraf. Onderhoud, een zwembad winterklaar of zomerklaar maken, dat is allemaal nodig. Wil je dat geregeld hebben, dan is dat in de praktijk vaak erg lastig bij grote partijen. Ook vragen blijven vaak onbeantwoord”, aldus Isaac.
Klanten zorgen voor nieuwe klanten
Elbers zwembadtechniek laat een ander geluid horen. Alles draait om service, klanten direct helpen bij vragen en verzoeken, direct vanaf het eerste moment de fundatie voor een lange klantrelatie leggen. Isaac heeft het vak in de praktijk geleerd en in de praktijk gezien waar de schoen wringt. Dat levert hem al een mooi klantenbestand op, want klanten praten met elkaar en stellen hem voor bij nieuwe potentiële klanten.
Thuis spullen opslaan of in een te dure loods is voor mij geen optie
Voor het opslaan van zijn gereedschappen, bouwstempels, slangen en nog veel meer huurt hij een garagebox van 29m2 op GaragePark Etten-Leur XXL. Via Peter van der Tor, ook een huurder bij GaragePark en tevens werkzaam in dezelfde branche, kwam hij uit bij GaragePark. “Je kunt je spullen thuis opslaan of in een te grote en dure loods. Beide is voor mij niet ideaal. Een garagebox waar ik 24/7 bij kan is dat wel”.
Ben je net als Isaac op zoek naar een garagebox die kan dienen als opslag- of werkruimte en stalling?
Bekijk dan de mogelijkheden om een box te huren bij GaragePark.
Huren